یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به گستردگی عملیات حزب‌الله لبنان علیه اراضی اشغالی در پی ترور و به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان ارشد این جنبش توسط تل‌آویو، مطرح کرد که به‌رغم نگرانی‌های موجود، این ضربه تاثیر بدی بر روند مذاکرات آتش‌بس غزه نداشته است.

پس از مرحله نخست عملیات حزب‌الله لبنان به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان، یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در تحولات صبح یکشنبه با احتیاط در لبه یک پرتگاه حرکت می‌کردند؛ نوعی گسترش حساب‌شده تنش‌ها که هر یک از طرفین به خوبی از کشاندن اوضاع به فاجعه‌ای بزرگ خودداری می‌کردند که جهان نگران آن بود.

حزب‌الله لبنان یکشنبه، اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت. مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

★★★★★

srviss.ir
تلفن تماس :09370344186
srviss.ir
تلفن تماس :09191106575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *