اتباع افغانستانی

برای درخواست روادید جهت پیوست به خانواده‌ی اتباع افغانستانی موارد ذیل را مد نظر داشته باشید:

1.  آن‌دسته از اتباع افغانستانی که حداقل شش ماه از اقامت آنها در ایران می‌گذرد و می‌توانند این موضوع را مثلاً با توجه به مهر ورودی که در گذرنامه‌ی آنها درج گردیده، ثابت کنند، این امکان را دارند که از طریق صفحه‌ی اینترنتی‌مان برای ثبت نوبت مصاحبه‌ برای ارائه‌ی درخواست روادیدشان جهت پیوست به خانواده اقدام نمایند.

ویزا پیوست المان اتباع افغانی
ویزا پیوست المان اتباع افغانی 3

2.  آن‌دسته از اتباع افغانستانی که در حال حاضر در افغانستان هستند و یا کمتر از شش ماه از حضورشان در ایران می‌گذرد:

امکان ثبت‌نام برای آنها جهت دریافت نوبت به‌منظور ارائه‌ی درخواست روادید جهت پیو ست به خانواده مقدور نمی‌باشد. ثبت‌نام جهت دریافت نوبت برای این دسته از متقاضیان، تنها از طریق سامانه‌ی رزرو الکترونیکیِ سفارت آلمان در کابل امکان‌پذیر خواهد بود

اگر پیش از این از طریق صفحه‌ی اینترنتی‌مان ثبت‌نام برای دریافت نوبت را انجام شده و شخص متقاضی در زمره‌ی بند 2 بالا (فاقد اقامت معمول در ایران) به حساب می‌آید، خواهشمندیم ثبت نام خود را لغو و نوبت مقرر شده را باطل کنید. حتی اگر در زمان مقرر برای نوبت مصاحبه حاضر شدید، این امکان وجود دارد که درخواست روادیدتان پذیرفته نشود.

ویزا پیوست المان اتباع افغانی

ویزا پیوست
چگونه وقت سفارت بگیریم

لطفاً تمام مدارک درخواست خود را به ترتیب زیر در دو مجموعه کامل و جداگانه مرتب کنید!

جدول “اطلاعات اضافی در مورد دسترسی و نمایندگی” باید به طور کامل پر شده

و توسط متقاضی امضا شود.عکس گذرنامه سیاه و سفید یا رنگی، اندازه (35×45 میلی متر)،

نه بیشتر از 6 ماه، پس زمینه سفید یا خاکستری، سازگار با بیومتریک. لطفا به تابلوی

نمونه عکس و توضیحات (فقط آلمانی) توجه کنید.پاسپورت معتبر و ماشین خوان با امضا و همچنین دو نسخه با فرمت Din A4 از صفحات 2 و 3 پاسپورت شمااثبات اقامت معمولی شما در ایران (حداقل شش ماه) ، به عنوان مثال از طریق مجوز اقامت ایرانی یا کارت شناسایی پناهندگیکپی کارت شناسایی

یا وضعیت اقامت همسر/والدین/فرزندتان در آلمان (اصل مورد نیاز نیست)نکته مهم:

اگر به خانواده خود ملحق می شوید تا پناهنده شناخته شده شوید، باید اخطار BAMF را از

طرف مرجع در آلمان نیز ارسال کنید. هنگام ارسال درخواست خودسند ازدواج (نکاح نامه): برای جمله اول و دوم کپی ساده همراه با ترجمه کافی است. اما هنگام ارائه درخواست باید اصل سند ازدواج ارائه شود. نکته مهم: اگر ازدواج شما با وکالت انجام شده باشد، باید وکالت نامه وکالتی نیز ارائه دهید. این باید قبل از ازدواج تاریخ داشته باشد و دارای محدوده مناسب (همسر، هدیه صبح و غیره) باشد و توسط یک دفتر اسناد رسمی یا نماینده افغان تایید شود. در صورت داشتن سند ازدواج شرعی همراه با ترجمه آن را ارائه دهید.اکرار نامه: سند ثبت ازدواج افغانی در دفاتر مرکزی را تایید می کند.

ستره محکمه در کابل و شعب آن در ولایات مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارند. (گواهی ازدواج افغانی صادر شده در ایران کافی نیست!)

برای جمله اول و دوم کپی ساده همراه با ترجمه کافی است. اما هنگام ارسال درخواست باید اصل آن ارائه شود.تذکره های هر دو همسر/والدین/فرزندتذکره فقط برای افراد دوتابعیتی آلمانی-افغانی از طرف همسر آلمانی مورد نیاز است.برای جمله اول و دوم، کپی های ساده همراه با ترجمه کافی است. اما هنگام ارسال درخواست باید اصل آن ارائه شود.برای ازدواج های قبلی: گواهی طلاق/ گواهی فوت همسر قبلیبرای جمله اول و دوم کپی ساده با ترجمه کافی است. اما هنگام ارسال درخواست باید اصل آن ارائه شود.اثبات دانش پایه زبان آلمانی (سطح A1)اثبات مهارت های زبان آلمانی فقط از طریق مدرک

زبان از موسسه گوته eV/موسسه زبان آلمانی تهران (DSIT)، انجمن فرهنگی اتریش (ÖKF)/آزمون ÖSD قابل ارائه است. مرکز شیراز، موسسه TestDaF eV و همچنین telc GmbH امکان پذیر است.

اگر مدرک ارائه نشود، ممکن است درخواست رد شود.بسته

به وضعیت اقامت همسر/والدین/فرزندی که در آلمان زندگی می کنند

و وجود اطلاعیه به موقع مطابق با بخش 29 بند 2 قانون اقامت، ممکن است

مدرک مهارت زبان آلمانی لغو شود. در این صورت یک کپی ساده از مدرک اطلاعیه که در مهلت مقرر انجام شده باید به هر دو جمله پیوست شود.مدرک معتبر بیمه درمانی در آلمان (که بعداً در طول مصاحبه

ارائه می شود) یا مدرک معتبری که پس از ورود معتبر است ( مثلاً کارت یک شرکت بیمه سلامت آلمان) یا بیمه سلامت مسافرتی (مدت اعتبار: 90/180 روز؛ چند بار ورود). محدوده اعتبار : پوشش هزینه : 30000 یورو .

ویزا پیوست

★★★★★

srviss.ir
تلفن تماس :09370344186
srviss.ir
تلفن تماس :09191106575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *