برای سفر به برزیل نیز شما نیاز به دریافت ویزای برزیل خواهید داشت. برزیل برای مهاجران و کسانی قصد دارند به هر دلیلی وارد خاک این کشور شوند ویزاهای مختلفی از جمله ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و… دارد. برای این که تشخیص دهید کدام ویزا برای شما مناسب تر است ابتدا باید هدف خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس اطلاعات دقیقی از انواع ویزا داشته باشید.

نوبت دهی سفارت برزیل در تهران

نوبت دهی سفارت برزیل در تهران

باید بدانید که دریافت ویزا به خودی خود انجام نمی شود بلکه شما باید در ابتدا تعیین وقت سفارت برزیل را انجام دهید تا در تاریخی که برای شما مشخص می شود بتوانید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را در وقت سفارت برزیل که برای شما تنظیم گردیده است به مامورین سفارت تحویل دهید تا آنها با بررسی بر روی آنها ویزای درخواستی شما را صادر نمایند .

وقت سفارت برزیل، پس از تکمیل فرم درخواست ویزای این کشور و آپلود مدارک درخواستی تعیین می‌شود. یعنی شما باید در آخرین مرحله درخواست ویزای برزیل و در سایت سفارت این کشور، باید وقت سفارت تعیین کنید. وقت سفارت برزیل در بازه زمانی ۷ تا ۱۵ روز پس از ارائه درخواست تعیین می‌شود.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که زمانی که برای نوبت دهی در وقت سفارت برزیل برای شما انجام می گیرد متغیر می باشد چرا که این تفاوت به خاطر حجم مراجعه کنندگان و درخواست کنندگان می باشد, هر چقدر که حجم درخواست کنندگان کم باشد زمان کمتری برای شما مشخص می شود .

نوبت دهی سفارت برزیل در تهران

در برخی موارد هم دیده شده است که به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان برای تعیین وقت سفارت برزیل تاریخی که می توانید انتخاب نمایید چند ماه بعد می باشد و نمی توان برای این موضوع کاری انجام داد اما شما می توانید برای آنکه بتوانید به سهولت و سریع تر تعیین وقت سفارت را انجام دهید از موسسه ویزاشی و یا موسسات مهاجرتی معتبر دیگر درخواست تعیین وقت سفارت برزیل را بدهید, تا بتوانید سریعتر  وقت و ویزای خود را دریافت نمایید.

آدرس سفارت برزیل در تهران

خیابان ولیعصر, خیابان سرلشگر فلاحی (زعفرانیه ), خیابان بهار, نبش یکتا, شماره ۲

ساعات کاری سفارت برزیل: روزهای کاری این سفارت از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته می باشد و ساعات کاری از۹صبح الی ۱۴ می باشد.

تلفن سفارت برزیل: 22753108-021 الی 10

مدارک برای ارائه به سفارت برزیل

اصل گذرنامه معتبر با 6 ماه اعتبار از تاريخ حرکت تور (امضاء شده)

تکميل فرم مشخصات فردی (به طور کامل)

2 قطعه عکس 5/4×5/3رنگی، زمينه سفيد و کاملاً از رو به رو بدون عینک و جدید

ترجمه انگليسی تمام صفحات شناسنامه

ترجمه انگليسی گواهی اشتغال به کار (با لیست بیمه تامین اجتماعی و فیش حقوقی)، پروانه کسب، روزنامه رسمی (آگهی تاسیس و تغییرات)، کارت نظام مهندسی، پروانه مطب و کارت نظام پزشکی، کارت وکالت.

* برای خانم های خانه دار ترجمه گواهی اشتغال به کار همسر الزامی است.

* برای افراد محصل (دانشجویان و دانش آموزان) ترجمه گواهی اشتغال به تحصيل الزامی است.

* برای افراد بازنشسته، ترجمه حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، آخرين فيش حقوقی و برای معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی حکم کارگزینی یا نامه اشتغال به کار الزامی است.

تمکن بانکی یا پرينت انگليسی حساب جاری بانکی 3 ماه گذشته با مهر و امضاء (توسط بانک)

* سپرده های بلند مدت بانکی (حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 400,000,000 ریال باشد)

ارائه ضمانت بازگشت الزامی است.

با توجه به شرایط اخذ ویزای هر کشور، سفارتخانه مربوطه این حق را برای خود محفوظ می دارد که از شما مدارک دیگری نیز درخواست نماید.

هزینه سفارت برزیل

ویزا توریستی 80 دلار آمریکا

ویزا ترانزیت 80 دلار آمریکا

ویزا تحصیلی 100 دلار آمریکا که به این مبلغ 20 دلار بابت گواهی امضا اضافه می شود