در ۱۶ استان مجاز آغاز شده است.

در این طرح وضعیت شغلی تمام مردان افغانستانی که در سن کار هستند تعیین شوند.

مردان ۱۸ تا ۶۰ سال افغانستانی که کارت سرشماری معتبر تا ۳۱ مهر ماه را دارند مکلف به ثبت نام در سامانه کانون نوبت خارجی به نشانی kanoonnobat.ir هستند.

به گفته مدیر کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اتباع مشمولی که در این طرح شرکت نکنند از خدمات بعدی محروم می‌شوند و با آنان و کارفرمایان آنان برخورد قانونی می‌شود.

ابراهیمی درباره جزئیات طرح تعیین وضعیت شغلی مردان افغانستانی گفت این طرح از امروز آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

تهران
شهر تهران منطقه شریعتی

وی افزود مردان ۱۸ تا ۶۰ سال افغانستانی که در طرح سرشماری شرکت کرده‌اند با ثبت نام در سامانه کانون نوبت و درج اطلاعات خود معرفی می‌شوند به مراکزی که باید در آنجا مراجعه کنند تا اطلاعات کامل خودشان را در زمینه اشتغال اتباع خارجی که شامل کار، کارگر، کارگاه و کارفرما است را در اختیار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار دهند.

ابراهیمی همچنین گفت در حال حاضر فقط برگه سرشماری معتبر که تا مهر ۱۴۰۱ اعتبار دارد برای ثبت‌نام کافی است و کسانی که در این طرح شرکت نکنند اقامت قانونی شان غیر ممکن خواهد بود و شرکت در این طرح شرط اقامت مجاز می‌باشدو با کارفرمایان متخلف نیز برابر قانون برخورد می‌شود.

برگه ابی
برگه سر شماری

★★★★★

srviss.ir
تلفن تماس :09370344186
srviss.ir
تلفن تماس :09191106575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *