ناامیدی اسرائیلی‌هایی که در شمال اسرائیل هستند در حال جوشش است. رهبران شورای محلی مناطق مرزی شمالی اسرائیل روز یکشنبه اعلام کردند که تمام تماس‌های خود را با مقام دولتی قطع می‌کنند. پیام آنان این است: "به ما زنگ نزنید، پیام ارسال نکنید ما تا الان به تنهایی از پس اوضاع برآمدیم و این پس نیز تنهایی از پس اوضاع بر خواهیم آمد".

داهلیا شیندلین؛ تحلیلگر رژیم  اسرائیل است که در  بنیاد آمریکایی قرن فعالیت می‌کند. او کتابی تحت عنوان "الوار خمیده دموکراسی در اسرائیل" را منتشر کرده است. همچنین در طول دو دهه گذشته در مورد هشت کارزار اسرائیل تحقیق انجام داده است.

به گزارش گاردین، در ساعات پیش از صبح روز یکشنبه موج وحشت صبحگاهی اسرائیل فروکش کرد. با این وجود، وضعیت به حالت عادی بازنگشت. با بیدار شدن اسرائیلی‌ها از خواب نیرو‌های امنیتی اسرائیل مجموعه‌ای از محدودیت‌های غیر نظامی را برای مواجهه احتمالی با تشدید تنش وضع کردند و وزیر دفاع ۴۸ ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد. سواحل و برخی فعالیت‌های تفریحی عمومی در تمام مسیر از شهر ریشون لزیون درست در جنوب تل آویو تا مرز شمالی اسرائیل تعطیل شدند. فرودگاه بن گوریون نیز بسته شد.

★★★★★

srviss.ir
تلفن تماس :09370344186
srviss.ir
تلفن تماس :09191106575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *