اتباع و مهاجرین خارجی در ازای سپرده گذاری

در بانک های کشور اقامت ۵ ساله دریافت می کنند.

به اطلاع کلیه اتباع و مهاجرین خارجی می رساند بر اساس مصوبه شهریور ماه سال ۱۴۰۱ هیأت وزیران، اتباع خارجی که حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا یا ارزهای معادل آن را وارد کشور کرده و در بانک های عامل در داخل ایران سرمایه گذاری نمایند، اقامت ۵ ساله دریافت خواهند کرد.

مهاجرین
اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور 4

در اجرای مصوبه هیأت وزیران، وزارت کشور با همکاری دستگاه ­های ذیربط شیوه­ نامه اجرای اعطای اقامت ۵ ساله به  سپرده ­گذاران خارجی را تهیه و ابلاغ نموده است. متقاضیان می­توانند این شیوه ­نامه را در تارنمای وزارتخانه ­های کشور، امور خارجه، امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور به آدرس bafia.ir  در قسمت زیر منوی اطلاعیه ها و همچنین لینک شیوه نامه اعطای  تابعیت جهت 

دریافت اطلاعات لازم در این زمینه از جمله فرآیند ارایه درخواست، میزان سود سپرده­ ها و غیره را کسب نمایند.

9k=
اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور 5

لازم به ذکر است که اتباع و مهاجرین خارجی  در داخل و خارج از کشور، می­توانند از طریق تارنمای دستگاه ­های اشاره شده است.             فرم ­های درخواست را نیز دریافت و پس از تکمیل به هر یک از مبادی مذکور، تحویل بدهند. دستگاه­ های مذکور موظف ­اند   فرم­ های مذکور را حداکثر ظرف سه روز کاری جهت رسیدگی به دبیرخانه کمیسیون ارسال نمایند و نتیجه درخواست ­های ارسالی پس از بررسی در دبیرخانه کمیسیون، ظرف مدت یک­ماه به متقاضی اعلام خواهد شد.

مهاجرین
اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور 6

گفتنی است در صورت تحویل تأییدیه سپرده­ گذاری به دبیرخانه کمیسیون اقامت ویژه و تسهیلات، مجوز صدور اقامت ۵ ساله برای سپرده­ گذار و افراد تحت تکفل وی صادر خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

★★★★★

srviss.ir
تلفن تماس :09370344186
srviss.ir
تلفن تماس :09191106575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *